Met trots maken wij bekend dat we samen een prachtig bedrag hebben opgehaald. We zijn enorm dankbaar voor iedereen die hieraan heeft bijgedragen, op welke manier dan ook.💙

Dank aan al onze sponsoren, donateurs, supporters en iedereen die ons tijdens onze acties en onderweg heeft gesteund. Jullie betrokkenheid, vertrouwen en enthousiasme hebben ons enorm geholpen.

Ook de families van onze teamleden verdienen een grote dank voor hun onmisbare steun en aanmoediging langs de route en achter de schermen.

Daarnaast willen we benadrukken hoe bijzonder het is om te zien wat er ontstaat wanneer mensen samenkomen voor één doel. Elke bijdrage, groot of klein, heeft bijgedragen aan dit mooie resultaat.

Samen hebben we laten zien wat je kunt bereiken met inzet, doorzettingsvermogen en echte teamspirit. We zijn trots op wat we als team hebben neergezet en kijken met veel enthousiasme uit naar de volgende editie.

❤️ Bedankt allemaal!

#Roparun2026 #Trots #SamenSterk #Teamwork

Dag 3 - laatste dag

Dag 2 

Nacht nummer 2 zit erop!

In Bavel hebben we de sfeer er goed in gebracht met een flinke dosis muziek. Daarna gingen we door naar Hoeven voor een wissel, waar een aantal deelnemers even lekker konden slapen en uitrusten. Vervolgens door naar Roosendaal voor de volgende wissel.

En toen brak de ochtend aan… Jan en Patrick keken natuurlijk alweer uit naar hét moment van Woensdrecht: het beroemde broodje ei. Zoals Jan het zegt: “Dit is het lekkerste broodje ei van het jaar.”

Het avondeten zit erop, tijd voor een wissel.☀️

Pieter, Sophie, Rijk, Jeanine en Erik mogen weer gaan knallen en dat doen ze ook. Het is warm, maar het gaat goed😁. Langs de route wordt het steeds drukker, wat voor extra motivatie zorgt.💥🎉

We zitten inmiddels op kilometer 324.💙

We zijn vanmiddag door Antwerpen gekomen. Het was enorm warm, maar we hebben het gehaald. Daarna was het tijd voor een broodje hamburger, want die worden natuurlijk altijd in Antwerpen gemaakt.

Langzaam worden sommigen weer een beetje wakker na een kort dutje, terwijl sommigen na hun nachtshift juist even hun rust pakken met een slaapje. Ondertussen hebben we al kilometer 191 bereikt, dus we zijn mooi onderweg!

De catering is inmiddels ook weer druk in de weer en gaat aan de slag met gekookte en gebakken eieren, zodat iedereen weer goed kan opladen voor de volgende kilometers. 💪🥚

 

 

De eerste nacht van de Roparun zit erop! Gelukkig was het een stuk afgekoeld, waardoor de temperatuur een stuk aangenamer was om te lopen & te fietsen. Inmiddels hebben we ook de muur van Geraardsbergen gepasseerd. Een leuk moment voor Erik, want hij wilde deze graag lopen!

Langzaam worden sommigen weer een beetje wakker na een kort dutje, terwijl sommigen na hun nachtshift juist even hun rust pakken met een slaapje. Ondertussen hebben we al kilometer 191 bereikt, dus we zijn mooi onderweg!

De catering is inmiddels ook weer druk in de weer en gaat aan de slag met gekookte en gebakken eieren, zodat iedereen weer goed kan opladen voor de volgende kilometers. 💪🥚

Om 14:05 zijn Erik, Gerben en Pieter gestart als lopers. René en Demi begonnen op de fiets!

Het was warm ,héél warm eigenlijk zelfs té warm. Maar wat een bikkels iedereen ging gewoon door! De hele dag hebben we goed op schema gelopen en tussendoor stonden er steeds genoeg water en limonade klaar.

’s Avonds was het tijd voor macaroni en mie, zodat we snel konden eten en weer door konden gaan.

Tijdens de koffie was het natuurlijk ook tijd voor een feestje. Winanda, Mariska en Jara trokken een compleet feestpakket aan: roze pruiken, glitterjasjes en opvallende schoenen. Tijd om andere teams enthousiast aan te moedigen! Dat lukte iets té goed, want meer dan de helft van de teams reed verkeerd door alle aanmoedigingen, haha!

Daarna was het tijd om de nacht in te gaan.

 

De eerste dag

1 dag voor vertrek

Lieve volgers, we zijn vanochtend vertrokken vanuit Zuid-Beijerland richting Frankrijk. De rit ging perfect en was zoals gewoonlijk weer gezellig. Muziek aan en de microfoon van Fanny en Mariska kwamen al te voorschijn. 

We kwamen om half 12 aan in Frankrijk op het start terrein. De dames van de catering begonnen meteen aan de tosti's, René en Demi maakte hun fietsen klaar voor de start. En ook de lopers Erik, Pieter en Gerben maakte zich klaar voor de start. Het is momenteel 29 graden dus water en zonnebrand mag niet ontbreken. 

Om 14:05 zijn we gestart en we zijn nu onderweg naar de eerste tussenstop : RUE DE FONSOMMES. 

De laatste voorbereidingen... Parijs we zijn er klaar voor!

De spanning begint te stijgen, want morgenochtend vertrekken we richting Parijs voor de start van de Roparun. De tassen worden gepakt, laatste check of we alles mee hebben en overal wordt nog hard gewerkt om alles tot in de puntjes voor te bereiden. 

Ook de dames van de catering hebben niet stilgezeten. Alle boodschappen zijn opgehaald bij Boodschappencentrum Zuid-Beijerland en het verse brood ligt klaar dankzij Voordijk. Voor het verse fruit konden we terecht bij De Appelgaard in Numansdorp! 

Morgenochtend staan we klaar bij de Eendrachtshoeve in Zuid-Beijerland, waar we samen vertrekken richting Parijs.

Op naar een onvergetelijk Roparun-weekend, met maar één gezamenlijk doel: Leven toevoegen aan de dagen, waar vaak geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven

 

Maak jouw eigen website met JouwWeb